FB

Varekurv0

Din varekurv er tom

Fragt

Totalt 0

Handelsbetingelser


Betaling

Når du bestiller hos iPhonehus.dk, accepterer du, at ordren medfører et betalingsansvar.

Betalingsmetode

For privatpersoner bruges Svea Checkout, som giver dig mulighed for at vælge betalingsmetode, når ordren er registreret. Derefter kan du vælge mellem direkte betaling via online bank og kortbetaling.

Forsendelse

Forsendelse er opdelt i to niveauer. For lettere varer kan du vælge langsom forsendelse for 29 kr eller ekspreslevering for 49 kr.

For tungere varer gælder kun hurtig levering til 49 kr.

Levering

Levering til Danmark foregår med PostNord. Normal leveringstid er cirka to dager. Bemærk, at dette kun gælder for varer, der er på lager. Som regel er alle vores produkter på lager, men hvis et produkt er udsolgt, vil det tage 3-90 dage (afhængigt af produktet) at levere varen, da vi først skal bestille varen hos vores leverandør.
Hvis varen er i restordre hos vores leverandør, vil vi kontakte dig, og du kan derefter vælge, om du vil have leveret de øvrige varer i ordren eller vente på, at den manglende vare er på lager hos leverandøren.

Vi tilbyder ikke dellevering, når lagerstatus er korrekt.

Du har ret til at annullere købet, hvis du ikke vil godkende en ny foreslået leveringstid i tilfælde af forsinkelse.

Vores forskellige lagerstatusser:

  • På lager - produktet findes på vores eget lager i Kalmar, Sverige
  • På lager, 3-7 dage - varen er på fjernlager
  • 4-14 dages leveringstid - produktet antages at være på lager hos leverandøren, men det er usikkert, da fjernlagerstatus ikke er tilgængelig
  • 2-4 ugers leveringstid - varen er ikke på lager, og bestilles uden for Europa (fx USA, Asien)
  • 4-6 ugers leveringstid - varen er i leverandørens sortiment uden en foreløbig leveringsdato


Uafhentede pakker

Pakkeleverancer (stort set alle vores leverancer) opbevares på udleveringsstedet i 14 dage. Hvis pakken eller brevet ikke hentes inden for denne tidsfrist, returneres den automatisk til iPhonehus.dk. Også større forsendelser, der sendes som postpakker, opbevares i 14 dage på udleveringsstedet.
Da vi er ansvarlige for forsendelse både til og fra dit udleveringssted, opkræver vi for alle uafhentede pakker/breve kr. 249 til dækning af vores omkostninger.
Fakturering for uafhentede pakker/breve håndteres af Svea.

Bestillinger i andres navn

Det er ikke tilladt at bestille varer i en andens navn eller adresse uden vedkommendes viden og samtykke.
Falske ordrer anmeldes til politiet uden undtagelse. Vi logger IP-adressen for enhver bestilling, og opgiver denne i vores politianmeldelse.

Annullering

Så længe din ordre har status Modtaget eller Behandles, er det muligt at annullere den ved at sende en e-mail til .

Hvis ordren allerede er sendt, kan du bruge fortrydelsesretten. Læs mere om dette nedenfor.

Fortrudt køb/fortrydelsesret

I henhold til Købeloven skal alle onlinebutikker tilbyde 14 dages fortrydelsesret.

Vi er så sikre på, at vores produkter er af høj kvalitet, at vi har valgt at tilbyde 60 dages fortrydelsesret! Bemærk, at du skal returnere produktet til os inden for 14 dage efter, at du har oplyst os om, at du ønsker at returnere en del af eller hele din ordre.

Hvis du mod forventning ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten, skal du følge anvisningerne i vores returhåndtering.

Ved fortrudt køb refunderer vi ikke forsendelsesomkostninger ved returnering. Ansvaret for forsendelser, der sendes til os, ligger hos dig som kunde.

I tilfælde af reklamationer/garantisager refunderer vi brevporto (anbefales ikke) eller pakkeforsendelse.

Vi refunderer købesummen inden for 7 dage.

Vi yder kun fuld refusion, hvis den originale emballage er intakt og returneres sammen med produktet. I tilfælde af mangelfuld emballage eller åbenlys forringelse af produktet vil der blive foretaget prisreduktion på mellem 30 og 100% af produktets værdi.

NB: Fortrudt køb gælder ikke, hvis du:

  • har åbnet emballagen på hovedtelefoner/headset/Bluetooth
  • åbnede emballagen til et hygiejne / sundheds / intimt produkt
  • har købt et produkt, der vedrører cryptocurrency, såsom Ledger

Hvis det i stedet handler om et defekt produkt, gælder garantien - læs mere om det nedenfor.

Garanti

Vi yder 6 måneders garanti på vores produkter. Visse mærker/producenter tilbyder en længere garanti end dette. Hvis producentens garanti er længere end 6 måneder, fremgår dette af produktteksten for det pågældende produkt. Garantien gælder ikke for uagtsomhed eller ukorrekt brug af produktet.

Klager

Vi følger Købeloven, der giver dig som kunde ret til at reklamere vedr. et produkt i tre år fra købsdatoen. Reklamationsretten fungerer sådan:
I løbet af de første seks måneder er vi som sælger (iPhonehus.dk) ansvarlige for at bevise, at du som køber har forårsaget fejlen, mens du som køber skal bevise, at varen var fejlbehæftet i første omgang.

En klage skal altid fremsættes inden for rimelig tid efter konstatering af en defekt.

For godkendte klager er vi ansvarlige for forsendelsesomkostningerne (med undtagelse af porto for anbefalede breve).

Vi følger Forbrugerrådets henstillinger i tilfælde af tvist.

Følg anvisningne i vores Returhåndtering for at reklamere vedr. en vare.

Registrering og opbevaring af kundeinformation

Vi sælger eller giver aldrig dine oplysninger til en tredjepart. Vi logger kun oplysninger, der er nødvendige for at du kan foretage et køb, fx navn og adresse. E-mailadresse skal indtastes for at vi kan sende dig ordrebekræftelse og ordrestatus.


Pricerunner Købsgarantien

PriceRunner Købsgaranti

Som medlem på PriceRunner sikres dit køb op til 50.000 kroner, hvis et problem skulle opstå i forbindelse med dit køb. Købsgarantien koster ingenting for dig som forbruger og gælder for alle køb, når du handler hos os.

For dig, der ikke er medlem på PriceRunner og har besøgt os via deres tjeneste, så kan du stadig få dit køb sikret gennem Købsgarantien. Det eneste, du behøver at gøre, er inden for 60 minutter at registrere dig på deres hjemmeside. Det koster ingenting og tager kun et øjeblik. Besøg PriceRunner for at få gratis Købsgaranti

For at Købsgarantien skal gælde er det nødvendigt, at bestillingen er adresseret til dig som privatperson. Du har ret til erstatning, hvis noget går galt i forbindelse med dit køb såsom at varen er ødelagt, en vare mangler ved levering, varen er forkert eller fejlbehæftet eller leveringen udebliver.

PriceRunner Købsgaranti erstatter dig som kunde for både anskaffelses- og fragtomkostninger og den direkte økonomiske skade, du har lidt. For værditab, udeblevne indtægter eller andre direkte eller indirekte omkostninger gives ingen erstatning.

Besøg PriceRunner for at se en liste med ikke-omfattede kategorier samt de endelige regler og vilkår for Købsgarantien.