FB

Varekurv0

Din varekurv er tom

Produkter
Fragt fra29 kr

Fragt

Sökresultat -

Populære søgninger

ipad 6
cricut
airtag
magsafe
ipad
brodit
taske med
tomtoc 14
tasker
taske
cover
iphone oplader
ipad cover 10,9
vide
usb c
projektor
iphone x cover
ram mount
oplader
nomad

Almindelige spørgsmål og svar



Hvornår bliver mine varer leveret?

Hvis du afgiver en ordre på en eller flere varer, der er på lager, inden kl. 14, sendes din ordre samme dag. Hvis ordren bliver afgivet efter kl. 14, sendes den næste hverdag.

Hvis der er et produkt i din ordre, som ikke er på lager eller ligger på fjernlager, sendes ordren først til dig, når alle varer er klar.

Jeg har modtaget fakturaen for købet, men ikke varen?

Så snart vi sender din ordre, opretter Svea fakturaen og sender den til dig via e-mail (også selvom du bruger Sveas app). Da ordren sendes på samme tid, vil pakken som regel ankomme et døgn efter fakturaen.

Jeg har ikke modtaget min faktura, hvad skal jeg gøre?

Fakturaen sendes pr. e-mail, så glem ikke at tjekke dit spamfilter, hvis den skulle være havnet der. Hvis du ikke kan finde din faktura, kan du enten logge ind på Sveas app og finde den der, eller du kan kontakte Svea direkte, så sender de oplysningerne om din betaling igen.

Hvordan får jeg en kvittering for mit køb?

Find en kvittering for dit køb her.

Jeg har afgivet en ordre, men ikke modtaget en ordrebekræftelse?

Sandsynligvis er din ordrebekræftelse havnet i dit spamfilter, så se venligst efter der. Hvis den ikke er der, er du velkommen til at kontakte os, så vi kan undersøge, om der er gået noget galt et eller andet sted.

Hvordan opretter jeg en returnering/reklamation?

Du går til www.iphonehus.dk/retur/ og udfylder alle felter for at få oplysninger om, hvordan du går frem.

Hvordan ved jeg, om I har modtaget og behandlet min returnering?

Så snart vi modtager dit produkt retur, vil vi kontakte dig via e-mail.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke har fået tilbagebetaling for min returnering?

Hvis vi har sendt dig e-mail om, at vi har accepteret din returnering, er der også oprettet en tilbageførsel (eller annullering af faktura) via Svea. Det tager 2-5 arbejdsdage for dem at behandle tilbagebetalingen. Hvis du ikke har modtaget din tilbagebetaling efter det tidspunkt, skal du kontakte Svea, da det er dem, der håndterer tilbagebetalingen.

Hvordan kan jeg kontakte jer?

Du kan kontakte os via SMS (25919705), e-mail eller chat (nederst til højre på skærmen).



Luk
Luk
Tilføj tilbehørTilføj tilbehørLuk